"Особливості «професійного вигорання» педагогічних працівників в контексті впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти", В. Демешкевич, практичний психолог ЗОШ №10
"Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в умовах формування ключових і предметних компетентностей школярів", В. Зозуля, практичний психолог школи-інтернат
"Психологічний супровід реалізації вимог формування ключових і предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти", О. Дюрова, практичний психолог НВО «Вікторія-П»
"Реалізація вимог формування ключових і предметних компетентностей в умовах здійснення корекційної роботи психолога", Л. Ланчуковська, практичний психолог ЗОШ № 2
«Система роботи практичного психолога щодо попередження виникнення агресивних реакцій у молодших школярів». З досвіду роботи психолога НВК "Кіровоградський колегіум" Безай О.В.
"Психологічний супровід формування комунікативних навичок дітей та учнівської молоді". З досвіду роботи практичного психолога НВО СЗОШ № 6, Дощенко А.А.
Заняття з елементами тренінгу для педагогів: "Підвищення психологічного імунітету та продуктивності діяльності педагога", Зінов’єв О.А., практичний психолог та соціальний педагог ЗОШ І ст. № 37
Лідер в кожному з нас! Програма спрямована на розвиток лідерської, соціальної обдарованості , підвищення якості педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням на засадах взаємоповаги та творчого співробітництва. Плеханова Т.В., практичний психолог, Кондратьєва І.М., педагог-організатор «НВО-ліцей № 8», м. Кіровоград
"Формування навичок здорового способу життя. Методи роботи соціально-психологічної служби з різними видами психологічної залежності у школярів".Узагальнення роботи творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів.
"Особливості організації соціально-педагогічної роботи з функціонально неспроможними сім’ями.Подолання девіантної поведінки підлітків шляхом налагодження батьківсько-дитячих відносин" . Узагальнення досвіду роботи творчої групи соціальних педагогів
"Психологічний супровід та профілактика ситуацій шкільної дезадаптації на основі розвитку особистісного потенціалу учнів" . З досвіду роботи практичного психолога Комунального закладу "Навчально-виховне об"єднання ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад Вікторія-П" Дюрової О.М.
"Розвиток саморозуміння та самосприйняття під час комунікації учнів підліткового віку із затримкою психічного розвитку на уроках спілкування". З досвіду роботи практичного психолога спеціальної ЗОШ І-ІІ ст.№2 Токової В.Б. з дітьми з вадами психічного розвитку
"Розвиток творчої особистості шляхом самовдосконалення, саморозвитку та саморегуляції учнів". З досвіду роботи практичного психолога НВО ЗОШ №1 Ракул С.Ю. з обдарованими учнями
"Психологічний супровід обдарованих учнів у профільній школі та розвиток іншомовних здібностей молодших школярів" Осташик І.О., практичний психолог спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14
"Незадоволення потреб особистості як першопричина виникнення конфліктів у навчальному закладі та шляхи їх вирішення і запобігання"Осташик І.О., практичний психолог СЗШ І-ІІІ ступенів № 14 ( "Психолог", березень 2009 року)
Коментарi