Методичний посібник «Алгоритми діяльності працівників психологічної служби» (розроблено в рамках виконання наукового дослідження «Науково-методичні засади розроблення та впровадження алгоритмів, циклограм, діагностичних мінімумів діяльності працівників психологічної служби системи освіти») Т. 1
Методичний посібник «Алгоритми діяльності працівників психологічної служби» (розроблено в рамках виконання наукового дослідження «Науково-методичні засади розроблення та впровадження алгоритмів, циклограм, діагностичних мінімумів діяльності працівників психологічної служби системи освіти»). Т. 2
Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби (розроблено в рамках виконання наукового дослідження «Науково-методичні засади розроблення та впровадження алгоритмів, циклограм, діагностичних мінімумів діяльності працівників психологічної служби системи освіти»)
Методичні рекомендації щодо застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби (розроблено в рамках виконання наукового дослідження «Науково-методичні засади розроблення та впровадження алгоритмів, циклограм, діагностичних мінімумів діяльності працівників психологічної служби системи освіти»)
Лист МОН від 16.06.2020 № 1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”
Рекомендації МОНУ для закладів освіти щодо застосування норм Закону України"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"
Наказ МОНУ від 20.08.2018 № 923 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі"
Методичні рекомендації УНМЦ практичної психології та соціальної роботи «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби»
Методичні рекомендації УНМЦ "Психолого-педагогічний супровід особистісного і професійного самовизначення старшокласників, що опинилися у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів"
Методичні рекомендації Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи: "Захист прав дітини в діяльності соціального педагога навчального закладу"
Методичні рекомендації щодо організації роботи факультативних курсів, спецкурсів з питань репродуктивного здоров'я та профілактики насилля у навчальних закладах області
Технології вирішення конфліктів в учнівському середовищі (методичні рекомендації працівникам психологічної служби, розроблені методистом обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Мирською А.А.)
Методичні рекомендації КЗ "КОІППО" працівникам психологічної служби щодо планування та ведення документації практичних психологів і соціальних педагогів
Методичні рекомендації КЗ "КОІППО" для практичних психологів і соціальних педагогів щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді
Методичні рекомендації КЗ "КОІППО" щодо алгоритму взаємодії суб’єктів соціально-педагогічної роботи із дітьми та їх сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах
Методичні рекомендації МОН щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей
Методичний посібник "Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми в період переживання соціально-політичних конфліктних та постконфліктних ситуацій"
Лист МОНУ від 27.11.2014 року № 1/9-614 про методичні рекомендації з організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді для використання у навчальних закладах України.
Методичні рекомендації Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи для забезпечення відвернення суїцидальної поведінки серед дітей та учнівської молоді
Методичні рекомендації для практичних психологів, соціальних педагогів, вихователів дитячих садків, учителів початкових класів, щодо подолання труднощів у адаптації до навчання дітей 6-го віку
Методичні рекомендації щодо протидії ранньому алкоголізму, поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів серед учнівської молоді
Коментарi